Krzysztof Osowski

Gabinet psychoterapii Droga przez most znajduje się w mieście Gorzów Wlkp. Ofertę swoja również kieruję do mieszkańców w Zielonej Górze. Wychodząc naprzeciw klientom mam również ofertę psychoterapii on-line. Jest ona skierowana do osób, które nie mogą pojawić się w gabinecie z rożnych powodów, czyli mieszkających za granicą, a chcą uczestniczyć w terapii swojej mentalności, czyli w języku ojczystym. Terapia on-line skierowana jest do osób, które z przyczyn chorobowych, czy z innych powodów pozostają w domu. Pracuję przede wszystkim z osobami dorosłymi w formie psychoterapii indywidualnej. Z racji dużego doświadczenia pracy z ludźmi w różnych obszarach życia mam w swoje ofercie również propozycję dla par, czy małżeństw. Ukończyłem szkołę psychoterapii w nurcie integralnym. W pracy stosuje techniki i metody z innych nurtów, głównie – psychodnynamiczny, a zwłaszcza ISTDP, behawioralny, oraz humanistyczny. Pozwala to dobrać odpowiednie narzędzia adekwatne do potrzeb i sytuacji pacjenta. Zakres pracy z pacjentem obejmuje nerwice, w tym nerwicę religijną, obsesje, zaburzenia lękowe, depresję, czy też zagadnienie traumy. Podejmuję się leczenia zaburzeń osobowości i zaburzeń emocjonalnych. Gabinet psychoterapeutyczny www.drogaprzezmost.pl to miejsce gdzie pacjent może w atmosferze zaufania swojego często nieuświadomionego cierpienia doświadczyć zrozumienia siebie i swojego życia. W pracy psychoterapeutycznej podchodzę do człowieka holistycznie. Człowiek to CUD, czyli ciało, umysł i duch, które składają się w jedność osoby. Psychoterapia ma prowadzić do jedności w tych trzech sferach, a zatem do głębszego zrozumienia siebie i akceptacji.
tel. 731 051 915

fb. https://www.facebook.com/drogaprzezmost/

Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski ,
Cała Polska: Tak