Agnieszka Bartczak

Ukończyłam Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W ramach edukacji podyplomowej ukończyłam Szkołę Trenerów, Kurs Interwencji Kryzysowej, Kurs Psychodietetyki oraz z zakresu Zaburzeń odżywiania. Specjalizuję się w pomocy psychologicznej, głównie dla pacjentów z problemami dermatologicznymi (łuszczyca, atopowe zapalenia skóry, trądzik, pokrzywka, itd.), Prowadzę krótkoterminowe intensywne sesje konsultacyjne dla pacjentów oraz ich rodzin, w tym również dla rodziców dzieci z problemami dermatologicznymi. Konsultuje również pacjentów bez problemów dermatologinczych. Konsultacje w zakresie: - psychodermatologii - pomocy psychologicznej dla pacjetów zmagających się z przewlekłymi chorobami skóry - pomocy psychologicznej w zakresie radzenia sobie z sytuacją choroby przewlekłej - pomocy dla pacjentów z obniżoną samooceną, brakiem akceptacji siebie i sytuacji choroby - trudności w społecznym funkcjonowaniu w związku z chorobą przewlekłą - konsultacje psychologiczne dla rodzin oraz rodziców dzieci z problemami dermatologicznymi - problemów dermatologicznych o podłożu psychologicznym (zaburzenia somatyzacyjne) - zaburzenia lękowe - depresja - zaburzenia snu - psychodietetyka Wykształcenie: Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego Specjalizacje - psycholgia organizacji i pracy, psychologia rehabilitacyjna dzieci i młodzieży Doświadczenie zawodowe: 04.2016- MM-Medica - Psycholog 10.2015 - Febumed Centrum Dermatologiczne - Psycholog 11.2015 - Fundacja Alabaster - Psycholog Kursy: Szkoła trenerów (2011) Interwencja kryzysowa na Wydziale Psychologii UW (2015) Kurs Psychodietetyki (2015) Zaburzenia odżywiania (2016) Praca z nastolatkiem z niską samooceną (2016)
Warszawa,
Cała Polska: Tak
Sesje przez Skype: Tak
Wykształcenie
Wykształcenie:
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Staże:
Staż w Ośrodku Wczesnej Interwencji Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym
Warsztaty Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi”
Kursy:
Szkoła trenerów