Sonia Nuc

Absolwentka psychologii (specjalność kliniczna i zdrowia) na Uniwersytecie Łódzkim. Obecnie w trakcie czteroletniego kształcenia podyplomowego w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej. Pracuje jako psycholog oraz koordynator merytoryczny w Domu Wspólnym należącym do „Programu zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II" i mającym na celu opracowanie modelu deinstytucjonalizacji opieki psychiatrycznej. Wśród jednoczesnych działań zajmuje się konsultacją pacjentów i ich rodzin w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu. W szczególności pacjentów z oddziałów onkologicznego i ginekologiczno-położniczego. Do swoich wcześniejszych doświadczeń zaliczam pracę z osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz zdiagnozowanymi w kierunku spektrum autyzmu w ŚDS Bonitum. Prowadziłam poradnictwo oraz wsparcie psychologiczne dla osób niepełnosprawnych oraz z doświadczeniem choroby psychicznej w ramach projektu Zatrudnienie Wspomagane Fundacji Eudajmonia. Byłam także realizatorem Specjalistycznych Usług Opiekuńczych dla osób z doświadczeniem choroby psychicznej. ​ We Wrocławskiej Psychoporadni prowadzę konsultacje, poradnictwo i terapię w następujących obszarach: trudności w relacjach interpersonalnych (w pracy, w rodzinie itp.), kryzysów życiowych, radzenia sobie ze stresem, przewlekłą chorobą, depresją, zaburzeniami lękowymi, niską samooceną, rekonwalescencją psychiczną po chorobie, wsparciem dla rodzin osób chorujących przewlekle, treningiem umiejętności społecznych. ​Na zewnętrznej stronie internetowej Wrocławskiej Psychoporadni znajdą Państwo mój rozbudowany profil oraz innych specjalistów (psychologów, psychoterapeutów, terapeutów uzależnień i seksuologów). Sesje terapeutyczne we Wrocławskiej Psychoporadni trwają 50 min.
Wrocławska Psychoporadnia, (71) 7357797