Agata Zapotoczny-Górnik

Jestem psychologiem klinicznym i psychoterapeutą. Zajmuję się pełną diagnostyką, terapią i psychoedukacją dzieci, młodzieży i dorosłych, ze szczególnym uwzględnieniem trudności małżeńskich, wychowawczych i rodzinnych.Pracuję w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 oraz Pracowni Diagnozy, Terapii i Psychoedukacji "Balans". Moją misją jest psychobalans, czyli osiągniecie równowagi psychofizycznej każdej trafiającej do mnie osoby. Uwzględniając fakt, jak ogromne znaczenie w życiu człowieka mają relacje i rodzina, dużą uważność kieruję na funkcjonowanie w parze, małżeństwie, w rodzinie.Zajmuję się diagnozą kliniczną, psychoterapią dzieci, młodzieży i dorosłychUwzględniając fakt, jak ogromne znaczenie w życiu człowieka mają relacje i rodzina, dużą uważność kieruję na funkcjonowanie w parze, małżeństwie, w rodzinie.Zajmuję się diagnozą kliniczną, psychoterapią dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadzę psychoterapię par i rodzin. Oprócz tego wykonuję diagnostykę neuropsychologiczną- badanie pamięci, myślenia, uwagi u osób po wypadkach komunikacyjnych, z doświadczeniem udaru lub choroby neurodegradacyjnej takiej jak Choroba Alzheimera czy Choroba Parkinsona. mniej Choroby ADHD nerwica, depresja, bulimia, anoreksja, zaburzenia zachowania zaburzenia rozwoju- opóźnienie, autyzm, Zespół Aspergera PTSD, trauma, utrata, nadużycie seksualne zaburzenia uczenia się, pamięci, uwagi, zaburzenia poudarowe
Nr telefonu 504017070
Będzin, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Katowice,
Cała Polska: Tak
Sesje przez Skype: Tak
Sesje przez Telefon: Tak

Aktualności psychologa

Depresja dziecka i nastolatka.
26 listopada 2020
Zaburzenia nastroju w bardzo różny sposób mogą objawiać się klinicznie. Małe dzieci nie potrafią zwerbalizować odczuwanego smutku. Mogą natomiast być poirytowane, unikać pewnych zachowań, odczuwać ból
Zawstydzanie dzieci i jego konsekwencje.
26 listopada 2020
Zawstydzanie dzieci jest bardzo często uważane za skuteczną metodę wychowawczą i bywa szeroko stosowane w naszej kulturze.